+ 2
Inlägg: 3031220
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Bondeförbundet, f'låt, givetvis Centerpartiet säger nu att de vill bygga en modern hockeyarena i Stockholm. Lägger själva fram en plan och prototyp.
Jonas Naddebo från Skinnskatteberg, Centerpartiets gruppledare i Stockholm stad säger: Läger är faktiskt akut. Det är under all kritik att vi låter våra elitlag spela under de här förutsättningarna.
Jonas Naddebo från Skinnskatteberg, Centerpartiets gruppledare i Stockholm stad säger: Läger är faktiskt akut. Det är under all kritik att vi låter våra elitlag spela under de här förutsättningarna.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Nästan så att jag tror att du har rätt
Tack !!
Men inget av MoDo - Löven gick direkt upp till SHL som bröderna hävdade , det var just det som diskussionen blev tal om !
Tack !!
Men inget av MoDo - Löven gick direkt upp till SHL som bröderna hävdade , det var just det som diskussionen blev tal om !
+ 1
Andra laget skulle mött dom andra HA-lagen i en slutspelsserie och vinnaren fått möta Leksand.
Men blir osäker själv nu😅