grimiss: Bernhard för hög lönenivå för oss säger Hinken men vi pratar ofta med varandra. Vi ska ta in en back till sen tre fyra forwards, vi vill också ha plats för våra duktiga juniorer säger han enl ÖA.
Inlägg: 3031320
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Heyerdal: säkert snålkuken widebro som bromsar upp. Siffrorna går först. När kommer det in nån mer spets då?
Sv: Silly Season
Heyerdal: Men gud vad jag hatar detta fega jävla MoDo! Öeööe den å den är för dyr! Men dom har ju kontrakt! Man vågar aldrig prova fräcka grejer utan spelaren måste princip hoppa upp och bita hinken i röven..
+ 3