Inlägg: 3031348
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Willow: Lite det som är problemet, "tänka sig spela för oss", istället för att försöka få honom att vilja spela för oss. Hinken kan inte sälja.
Sv: Silly Season
Willow: Ska vi ha Bernhard så kommer det givetvis inte bli att vi tar hela lönen utan lhc kommer behöva ta säkerligen 100 i månaden om vi ska ha råd.
+ 1
AIK hade ingen spelare ens en närheten av den kostnaden som Bernhardt var i. AIK har ingen idag ens i närheten.
Jag tror att om Bernhardt verkligen kan tänka sig spel för oss så gör vi ett rejält försök, men att Hinkens svar handlar om att inte få orealistiska förväntningar.