Inlägg: 3031371
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Frontschwein: 5a? Det är total katastrof om så är fallet. Beroende på hur förstakedjan blir tror jag att vi lätt kan ta första eller andraplatsen.
+ 1
Men jag tror mycket beror på hur systemet går ihop, om målvakterna håller jämn nivå och vi har ett stabilare målvaktsPAR denna säsong. Det känns betryggande.
Däremot tror jag att vi har för dålig högstanivå mot vad jag tror Leksand och AIK kommer att presentera och sylvass spets brukar alltid vara tungan på vågen. Tyvärr.
Den typen av värvningar vill hinken inte betala för .men det är bara vad jag tror