+ 2
Inlägg: 3031404
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Dundee: Hallin är jag inte orolig för. När jag var ung och dum begrep jag inte varför man satsade så mycket på Enström. Några år senare var han bästa offensiva back när vi var guld.
Sällan vi får fram backar som Hallin och med bättre struktur i spelet kommer han överraska många....
Sällan vi får fram backar som Hallin och med bättre struktur i spelet kommer han överraska många....
+ 6
Det ska in en back för första kedjan men man behöver en lite mer rutinerad back till 3e som varit med tidigare ingen klass back men en bra utfyllnads back. Typ Lucas Nordsäter från Löven eller Albin Carlsson från Ssk. Då hade jag i alla fall tyckt det sett någorlunda ut. Men spela med Hallin och Berglund på 6 backar är inte någon shl satsning i min värld.
Rosen - Ny
Wahlberg - Berg
Berglund + Ny tex
Hallin / norrbaggen