+ 6
Inlägg: 3035311
Svarskommentarer
Sv: BBs statistikhörna
Kulltorp: Vad du tycker och tror har dock noll trovärdighet.
Jag har kritiserat domslut. Inte gjort exempelvis en lista över de 20 sämsta domsluten en domare gjort över de senaste två åren. Nu har jag dock sett att vårt forum generellt har mindre gnäll på domarna från mig och andra än både ert och Brynäs, så jag misstänker att det är någon gammal villfarelse du har.
Hinken är inte min kompis (dock har jag träffat honom några gånger) och jag förstår att det är ett patetiskt sätt att argumentera man gärna tar till när man saknar andra argument. Lite som att köra ett ad hominem.
Jag har kritiserat domslut. Inte gjort exempelvis en lista över de 20 sämsta domsluten en domare gjort över de senaste två åren. Nu har jag dock sett att vårt forum generellt har mindre gnäll på domarna från mig och andra än både ert och Brynäs, så jag misstänker att det är någon gammal villfarelse du har.
Hinken är inte min kompis (dock har jag träffat honom några gånger) och jag förstår att det är ett patetiskt sätt att argumentera man gärna tar till när man saknar andra argument. Lite som att köra ett ad hominem.
+ 1
Ditt försvar mot Hinken kan du lägga ner. Återigen, och du borde veta detta, tar man en roll som tex sportchef som får man stå ut med att det blåser, framförallt när det inte går bra.
Man får ta det goda med det onda. Är det så att man får väldigt mycket kritik, så kanske man är fel man på posten.
Mne jag förstår att din kompis mår dåligt av kritiken. Ingen tycker synd om han ändå. Byt jobb om det inte passar!