Vargen: Vi vet inte vilka arbetsvillkor de personerna har eller om TV4 bryr sig lika mycket om dom.
Inlägg: 3035374
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Peja: Man kan ju vända på det också, Sanny bryr sig mycket om TV4 och har därför inga problem med att gå över till Sportbladet. Höken gick ut och skrev att Bladet aldrig är ett alternativ för honom.