+ 2
Inlägg: 3035393
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frontschwein: inte ens du kan tro på det du skriver, så om du inte är här enbart för att trolla, varför sitter du och skriver här?
+ 1
Folk har gnällt på mig för mitt drev mot bella , men ryck hans lön skulle vi kunna haft två oprövade jänkare som gjort det bättre . Om en flippat och en floppar hade det ändå varit vinst
Sen har vissa i ledningen stulit delar av budget som går att använda till annat för sk scouting etc.
Öronmärkta pengar för värvningar går till fyllesemester i Colorado.
Ja Willow. Det är sanningen.
#bort med gradin