1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507601 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3035424

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: Lite som att Hinken är en av de minst kompetenta sportcheferna, men det kommer från att han byggde en karriär på att vara polare med rätt folk.

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: nu ska du få lite konstruktiv kritik eftersom du själv tagit upp temat konstruktiv kritik : det är helt extremt tröttsamt med vilken ihärdighet du sågar hinken. Det förpestar forumet. Jag skulle verkligen uppskatta om du minimum höll dig till att såga honom när det iaf är någorlunda relevant för situationen. Typ hinken landar ett nyförvärv och det ska utvärderas inför säsong - här finns iaf en ingång till att det kan vara relevant att påminna alla om hur tokkass du tycker hinken är.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett:

Vad är ert omdöme om Lehtinen som sägs bli vår förstamålvakt kommande år.
Han var rätt bra första året va och hyffsad andra med men sämre avslutning och i playouten?

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB