Greg P: riktigt bra första året. Räddade en del poäng. Men i kvalet för oss och sedan förra säsongen i HV har han varit helt värdelös. Hoppas han hittar tillbaka till sin form.
JoJo2613: Varför ska vi hoppas på det... Vill vi verkligen att Löven skall hänga kvar i SHL? ;-) Jag hoppas att Löven åker ur. Gärna Timrå också, om det var möjligt....
+ 1
Välkommen att skriva i Modos gästbok.
Trivselregler
Hockeysnacks regler
Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Men i kvalet för oss och sedan förra säsongen i HV har han varit helt värdelös. Hoppas han hittar tillbaka till sin form.