Inlägg: 3035454
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva: Tagga ner? Vi behöver tagga upp! Gå man ur huse för att avsätta hinken.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva: Alla har rätt till sin åsikt. Tycker också att det är en okej silly till denna säsong minus förlängningen av Måns.
Något som däremot stör mig är alla dessa öknamn, de fyller 0 funktion skriv bara Hinken.
Något som däremot stör mig är alla dessa öknamn, de fyller 0 funktion skriv bara Hinken.
Tagga ner