1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507616 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3035468

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
grimiss: Jag är allergisk mot hela det här "Nu glömmer vi skiten som har varit och blickar framåt! Hur många poäng tror ni Rosén kommer göra?". Det där kunde vara roligt på den tiden då ishockey var mer än business, men det är en svunnen tid. Om du hade varit delägare i ett företag och VD:n konsekvent slösade bort tiotals miljoner på dåliga upphandlingar utan att det fick några konsekvenser, hade du inte legat på styrelsen att någonting måste göras? Hade du lugnt tänkt "Äsch, nu sjönk aktievärdet för tredje året i följd, men det gick ju bra för tre år sedan, så nu tänker vi positivt!"...?

Jag kommer fortsätta lägga fram bevis för hur stort Hinkens misslyckande är tills alla fattar. Ingen är viktigare än klubben.

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: vem fan har sagt ett enda jävla ord om att "vi glömmer skiten dom varit och blickar framåt"?! Det enda jag ville var att du inte i VARENDA JÄVLA INLÄGG ( i princip) tjatar om hinken, dessutom från exakt samma vinkel som vi redan hört 1000 ggr. Försök inte gömma dig bakom nån jävla halmgubbe. Med det sagt, jag har sagt mitt, gör som du vill men jag har en stark känsla av att jag inte är den enda på forumet som hade önskat att du taggat ner lite på tugget kring hinken (notera, inte sluta, inte göra nån sorts struts och låtsats som säsongen inte var skit, bara skruva ner lite grann). Jag vill aldrig höra ett ord från dig om nån annans kapacitet att ta emot kritik. Over and out.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Problemet ligger i när det blir så mycket så att andra användare upplever alarm fatigue, eller att signal-to-noise ratio:n blir för låg, så att övriga användare på forumet till slut slutar läsa dina annars väldigt bra inlägg. Det räcker att se "Bad_Brett" för att veta att det är ett Hinken-inlägg man läst förut, och så scrollar man förbi. Då spelar det ingen roll hur mycket fakta, bevis eller andra välgrundade argument inlägget har, för användarens intresse har redan tappats.

Det vore tråkigt om vi hamnade där.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Grejen är att alla har fattat sedan länge.
Det du gör nu är att älta.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: "bevis"

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Exakt !
Helt rätt!
Ingen är viktigare än klubben !!

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB