+ 7
Inlägg: 3035468
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: vem fan har sagt ett enda jävla ord om att "vi glömmer skiten dom varit och blickar framåt"?! Det enda jag ville var att du inte i VARENDA JÄVLA INLÄGG ( i princip) tjatar om hinken, dessutom från exakt samma vinkel som vi redan hört 1000 ggr. Försök inte gömma dig bakom nån jävla halmgubbe. Med det sagt, jag har sagt mitt, gör som du vill men jag har en stark känsla av att jag inte är den enda på forumet som hade önskat att du taggat ner lite på tugget kring hinken (notera, inte sluta, inte göra nån sorts struts och låtsats som säsongen inte var skit, bara skruva ner lite grann). Jag vill aldrig höra ett ord från dig om nån annans kapacitet att ta emot kritik. Over and out.
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Problemet ligger i när det blir så mycket så att andra användare upplever alarm fatigue, eller att signal-to-noise ratio:n blir för låg, så att övriga användare på forumet till slut slutar läsa dina annars väldigt bra inlägg. Det räcker att se "Bad_Brett" för att veta att det är ett Hinken-inlägg man läst förut, och så scrollar man förbi. Då spelar det ingen roll hur mycket fakta, bevis eller andra välgrundade argument inlägget har, för användarens intresse har redan tappats.
Det vore tråkigt om vi hamnade där.
Det vore tråkigt om vi hamnade där.
+ 8
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Grejen är att alla har fattat sedan länge.
Det du gör nu är att älta.
Det du gör nu är att älta.
+ 9
Jag kommer fortsätta lägga fram bevis för hur stort Hinkens misslyckande är tills alla fattar. Ingen är viktigare än klubben.