Smurfen: Gradin får väl sätta laget i år, men sedan ska han bort det är bara gemföra mot våra konkurrenter att detta blir en mellan säsong inte i närheten av vad många konkurrenter plockar in. Laget vi hade denna säsong räckte inte till och istället för försöka göra det bättre känns det som vi gör det sämre vi ska minska budgeten vilket iof inte är Gradins fel men han har inte lyckats med större budget heller. Nä Hinken ska bort tyvärr har han redan fått för många chanser.
Inlägg: 3035523
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dundee: Ska sägas att även om Hinken lyckas få tre riktigt bra nyförvärv så kommer det inte räcka till något SHL avancemang. I nuläget så tror jag att SSK, AIK, Leksand och Kalmar ligger före. I bästa fall så måste i princip alla höja sig ett par snäpp och att Elton och Milan börjar dominera. Jag tror ju inte riktigt på den ekvationen. Så det blir ett mellanår till. Sen är det faktiskt dags för en ny sportchef. Och det är inte för att jag tycker Hinken är en sopig sportchef för det tycker jag inte. Jag har däremot höga krav och då duger han inte för min klubb.