1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507705 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3035588

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Hinken sitter säkert tills dom inte har råd att ha kvar honom.

Tro vad fan du vill men jag har hört från fd spelare och folk som jobbat nära laget att hans kontrakterande är mailledes, hoppas på positiva svar . Oj då. Det sket sig. Då får vi ta nästa. Alla dessa jävla "vi har haft ögonen på denna tvåvägs spelare *insert name* är rena jävla chat gpt. Benson, Matt Andersson etc är typ femtiotalethan tvingats signa när han inte skött jobbet. Som jag sagt för tre år sen. När hinken är borta kanske vi kan bygga oss uppåt. Karln kan fan inte räkna. Därför budgeten på kontrakten ser ut som den gör . Och det är direkta ord från folk som varit ansiktet utåt för klubben. Han är helt oduglig.

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frontschwein: Med din historik av att salta som fan för att det ska låta som allt är åt helvette så skulle jag nog ta dina sanningar med en nypa salt. 😅

Många av värvningarna som kommit hit har ju pratat om att samtalet med Hinken var bra etc inför att man skrev kontrakt.
Så att det bara är mail känns långsökt.
Sen är ju intervjuerna lika säker källa som internet i stort iofs. 😬
MrMadhawk brukar ha en rätt bra bild av hur sportcheferna jobbar och hade Hinkens jobb varit helt under isen (hur han utför det alltså inte vad han värvar) känns det som man på expressen försökt få dom klicken?
Men allt skrivs väl iofs inte.
Svarten var väl känd för att vara svår att nå och minns inte om det togs upp av nån media?

Det jag menar mest är att nog har Hinken mkt att bevisa denna säsong, men drevet som pågår här med att han skulle vara en helt inkompetent människa är juninte bara lite långsökt.
Men folk gillar ju svart elelr vitt ofta.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frontschwein: Hinken är ju slut. Att Karlin fick sparken tog garanterat knäcken på honom. Det enda som håller humöret uppe är Coloradoresan i mellandagarna, den ser Hinken fram emot. Skulle Widebro säga att Coloradoresan är inställd tror jag att Hinken kommer bryta ihop och börja böla inne på kontoret.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB