1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507706 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3035594

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Chamez: Å jag älskar MoDo så jäklar mycket så det blir en tung börda för mitt MoDo Hjärta 😅😅 att bara få läsa negativt som skrivs om MoDo inte bara här inne , utan man är bra less på allt negativt som har skett runt MoDo senaste 10 - 15 år , undantag när vi gick upp.

Undra hur en SAIK supporter har det som 🤔😅🤔

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Om du nu är så less på "allt negativt som skett runt MoDo senaste 10-15 åren" varför hånar du då folk som säger sanningen för att dom vill få stopp på eländet???

Om du inte pallar mentalt att folk utrycker sanningen om hur MoDo skötts under en längre tid, så borde du kanske spendera mindre tid här?

För jag kan lova dig att problemen inte kommer att försvinna bara för att man sticker huvudet så djupt man kan ner i sanden och skriker allt man har!

Förändringar sker när folk engagerar sig för att förändringar ska ske.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Enligt Expressen så verkar det som MoDo vill värva Troy Bourke och Emil Alba. Därtill ingen Wernblom som är klar för fortsättning i TPS. Börjar hålla med folk som tippar AIK, BIK, SSK och Leksand i topp, och MoDo och Kalmar strax utanför.


Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB