1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507864 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3035883

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frontschwein: Vi har varken tappat Gästrin (än) eller Fitz som sägs vara klar men av skatteskäl väntar, sen skrev jag att Topping är den enda jag saknar från fjolårets trupp och med namnen du nämner så är det bara Kelleher som du argumenterar för, och han är väl själva ansiktet på vad som gick fel förra säsongen , ett lag med individualister, så av den anledningen är det svårt att sakna fler än Topping i nuläget.

Jag tycker Modo blivit av med spelare som inte bidrog och har ist värvat Rosén som är ett toppnamn och Caderoth som kan vara en av ligans bästa 3e center samt att Elton får en större roll, kommer Fitz in som 2a center så är laget bättre denna säsong än förra som det ser ut redan nu.

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Gästrin tränar med Brynäs. Har du fortfarande förhoppningar att han stannar?

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: vi kommer inte få in Fitzgerald. Jag menar att vi behöver en sniper av kellehers klass. Han kommer ösa in poäng i Leksand. Det är en kille man inte vill ha emot sig. Vi har inte ersatt förväntade toppnamn som levererat exakt på alla andra ställen än hos oss. Miljön verkar fan suga röv. Inga krav och folk underpresterar utan motstycke.

Trots olika tränare. Flathet uppifrån om du frågar mig och grannens grabb är ett fiasko i klass med "vi såg det inte komma"

AIK,Leksand och ssk skulle svepa detta lag i 4 raka . Vi borde tillhöra topp 3 i ALLSVENSKAN . Vi är 6-8.

Ingen ambition. Vart fan gick pengarna???




Jag tror Yoon blir 2020talets Darren Haydar eller TJ Hensick.

500 spänn på att Berglund får mer speltid än Yoon om han ens kommer.

Risken är väl att han ansluter till alla hjärtans dag tillsammans med den andra jänkare med irländskt namn som hinken vaskade en hel rekryteringssäsong för.

Hinken är sämst.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Har sett rätt lite men får tydliga Sellgren-vibbar av Rosén, även sett till fysionomi. Tror hinken äntligen lyckats hitta rätt vad gäller en "rörlig tvåvägsback".

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB