+ 2
Inlägg: 3035883
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Gästrin tränar med Brynäs. Har du fortfarande förhoppningar att han stannar?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: vi kommer inte få in Fitzgerald. Jag menar att vi behöver en sniper av kellehers klass. Han kommer ösa in poäng i Leksand. Det är en kille man inte vill ha emot sig. Vi har inte ersatt förväntade toppnamn som levererat exakt på alla andra ställen än hos oss. Miljön verkar fan suga röv. Inga krav och folk underpresterar utan motstycke.
Trots olika tränare. Flathet uppifrån om du frågar mig och grannens grabb är ett fiasko i klass med "vi såg det inte komma"
AIK,Leksand och ssk skulle svepa detta lag i 4 raka . Vi borde tillhöra topp 3 i ALLSVENSKAN . Vi är 6-8.
Ingen ambition. Vart fan gick pengarna???
Jag tror Yoon blir 2020talets Darren Haydar eller TJ Hensick.
500 spänn på att Berglund får mer speltid än Yoon om han ens kommer.
Risken är väl att han ansluter till alla hjärtans dag tillsammans med den andra jänkare med irländskt namn som hinken vaskade en hel rekryteringssäsong för.
Hinken är sämst.
Trots olika tränare. Flathet uppifrån om du frågar mig och grannens grabb är ett fiasko i klass med "vi såg det inte komma"
AIK,Leksand och ssk skulle svepa detta lag i 4 raka . Vi borde tillhöra topp 3 i ALLSVENSKAN . Vi är 6-8.
Ingen ambition. Vart fan gick pengarna???
Jag tror Yoon blir 2020talets Darren Haydar eller TJ Hensick.
500 spänn på att Berglund får mer speltid än Yoon om han ens kommer.
Risken är väl att han ansluter till alla hjärtans dag tillsammans med den andra jänkare med irländskt namn som hinken vaskade en hel rekryteringssäsong för.
Hinken är sämst.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Har sett rätt lite men får tydliga Sellgren-vibbar av Rosén, även sett till fysionomi. Tror hinken äntligen lyckats hitta rätt vad gäller en "rörlig tvåvägsback".
+ 1
Jag tycker Modo blivit av med spelare som inte bidrog och har ist värvat Rosén som är ett toppnamn och Caderoth som kan vara en av ligans bästa 3e center samt att Elton får en större roll, kommer Fitz in som 2a center så är laget bättre denna säsong än förra som det ser ut redan nu.