Frontschwein: De två kidsen vi har är bättre snipers än Kelleher. Elton kommer att göra fler kassar i år, och Sundström snittar ett mål per match i juniorallsvenskan.
Jag vill ha Elton vid vänstra tek och Sundström vid högra i PP. Centralt vill jag ha Falkenhäll som nyper på allt.
Få upp självförtroendet hos gamnacken Carlsson och ställ honom bakom eller framför kassen – och ta vem som helst utom Berglund på blå.
Jag vill ha Elton vid vänstra tek och Sundström vid högra i PP. Centralt vill jag ha Falkenhäll som nyper på allt.
Få upp självförtroendet hos gamnacken Carlsson och ställ honom bakom eller framför kassen – och ta vem som helst utom Berglund på blå.
Kan bli spännande!