1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507869 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3035915

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: Jag förstår inte riktigt poängen? Skulle det vara någonting positivt att folk har AIK, SSK och Leksand som större favoriter än det lag med överlägset störst budget och i särklass bäst förutsättningar i hela ligan?

Givetvis är det ett gigantiskt misslyckande att inte bli tippade etta. Att konkursboet Leksand och SSK, med Andreas Johansson, som höll på att missa slutspelet, tippas före MoDo borde vara en enorm varningsklocka för alla inblandade.

Hinken måste bort.

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Leksand har högre budget än oss och AIK kan mycket väl vara i närheten med tanke på det externa kapitalet som kommit in. Dessutom har både AIK och Södertälje en fördel då många spelare föredrar att bo i Stockholm framför lilla Övik.

Vi var tredjehandsfavoriter när vi gick upp också, medan vi var förstahands ifjol.

Vad du tycker i Hinken-frågan har du varit exceptionellt tydlig med.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Vi är andrahands favoriter enligt oddsen och då har vi inte plockat in våran första kedja än.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB