Inlägg: 3036194
Svarskommentarer
Sv: BBs statistikhörna
Willow:
Måste säga att jag håller med dig här, men tvåvägspelare "överanvänds" otroligt mycket. Skulle säga att Josh är en grym tvåvägspelare, men som hade edge i båda ändarna. Sen måste jag också tillägga vafan är det som händer i detta forum, kan vi sluta upp och gå ihop som supportrar. Detta jävla ältande är faktiskt helt ärligt patetiskt, Lite för egon på vissa, utan att nämna namn. Jag vet att hinken förtjänar kritik, men nu kan vi väl iaf vänta tills dessa sista spelare är klara och sluter upp inför säsongen. Vi alla älskar Modo, är så jävla taggad på att se Elton och Milan. SLUT UPP NU MODOITER!
Måste säga att jag håller med dig här, men tvåvägspelare "överanvänds" otroligt mycket. Skulle säga att Josh är en grym tvåvägspelare, men som hade edge i båda ändarna. Sen måste jag också tillägga vafan är det som händer i detta forum, kan vi sluta upp och gå ihop som supportrar. Detta jävla ältande är faktiskt helt ärligt patetiskt, Lite för egon på vissa, utan att nämna namn. Jag vet att hinken förtjänar kritik, men nu kan vi väl iaf vänta tills dessa sista spelare är klara och sluter upp inför säsongen. Vi alla älskar Modo, är så jävla taggad på att se Elton och Milan. SLUT UPP NU MODOITER!
+ 6
Sv: BBs statistikhörna
Willow: Han är ju en center. Definitionen av den positionen är att spelaren ska hänga med båda vägarna. Vilket Milan i högsta grad gör.
Att offensiven sticker ut är ju ingenting konstigt heller då han är en forward.
Att offensiven sticker ut är ju ingenting konstigt heller då han är en forward.
Susse fick väl mest spela defensivt I NHL de senare åren, men nog fasen hade han offensiv kvalité också tack vare spelsinnet.