Bad_Brett: 10 forward på kontrakt 11 med Sundström så 3-4 till, tror det blir 3.
Inlägg: 3036420
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Heyerdal: Vi får se hur den envise Hinken styr upp det här nu då. Fitz som gärna tog samma kontrakt igen och såg sig spela i Ö-vik släpps, då Hinken vill ha alla här på plats i augusti.
Men då måste han ha fått bra respons av någon riktig topplirare till nordamerikan. Det här blir intressant, helt klart.
Men då måste han ha fått bra respons av någon riktig topplirare till nordamerikan. Det här blir intressant, helt klart.
+ 2