Bad_Brett: Är du också vaken? Håller med dig i det mesta, men spelarna måste fan upp i prestation de också. Kan bara kika på 4:e kedjan. De hade varit 2:a kedja i många lag.
Inlägg: 3036482
Svarskommentarer
Sv: BBs statistikhörna
Costanza: Skulle vara intressant att veta vilka lag som de skullle vara 2:a lina i.
Vilka lag tycker du?
Sammanlagt 26p och -2 förra säsongen under grundserien.
Vilka lag tycker du?
Sammanlagt 26p och -2 förra säsongen under grundserien.
+ 1