Kulltorp: en hel del är hyra av arenan för olika event och konferenser. Timrå kommun skäms väl för sin lada så jag fattar att man inte hyr den.
För övrigt så har Öviks kommun genom all skatt som spelarna betalar, all reklam, alla matcher med besökande utifrån och alla hemvändares investeringar fått in betydligt mer än hyra av hall, av isyta och bidragen kostat. Det gjordes faktiskt en undersökning av någon som visade att det är en ren vinst för kommunen.
För övrigt så har Öviks kommun genom all skatt som spelarna betalar, all reklam, alla matcher med besökande utifrån och alla hemvändares investeringar fått in betydligt mer än hyra av hall, av isyta och bidragen kostat.
Det gjordes faktiskt en undersökning av någon som visade att det är en ren vinst för kommunen.