Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kulltorp: Den gjordes av någon på ett Universitet. Tror det var Umeå universitet.

Har försökt hitta den då jag läste igenom och tyckte den var rimlig i det jag kunde se.

Våra återvändare och tidigare spelare har byggt flerfamiljsfastigheter med bostadsrätter, hotell, golfbana, sponsrat utehallar och gjort en massa reklam för Övik. Lägg därtill all skatt...

Sedan ökar omsättningen rejält i stadskärnan kring matchdagar. Både hotell och restauranger tjänar väldigt bra.