Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:

På väg hem från Gävle nu....
Inte en enda brynäshalduk elker väska eller keps såg jag till.
Det luktade osäkerhet där, Lite oroligt...

Det var bara glädje inne på Noppas bar...
Legendernas Legend! Kung Karl ...

Och Tårtan regerar!