modomille: Från årsmötet, så lät det som dom har en rätt stor lista med namn dom kollar på. Och just denna vecka är alla på plats i Övik. Så dem skulle lägga extra tid/fokus på fortsatt scouting m.m tillsammans.
Inlägg: 3038279
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
JoJo2613: Att man fortfarande tittar på en stor lista med namn visar ju att vi inte kommer att hinna klart inom de här två tre veckorna. Men det visste ju vissa av oss redan, även om många här försökte knäppa oss på näsan och påstå att allt redan var klart.