Sv: Silly Season
Haakana32: Nu lär han vara en toppspelare på den här nivån. Minns inte om Foppa fick skit för att han fick för mycket speltid.

Det måste ha varit svårare I Leksand.

Hoppas att han är skadefri för jag gillar honom. Bra driv och skott.