Zource: Sant, inte varit någon juniorkramare förut, men ser hur bra de är, så blir det direkt roligt. 2 nya seniorer blir ju välkomna till truppen hur som helst
Costanza: Du och jag hade givetvis hoppas på en Ivan Drago. Men det är ju som sagt två till som ska in. Är det spelare som redan nämnts i denna tråd månntro?
+ 1
Välkommen att skriva i Modos gästbok.
Trivselregler
Hockeysnacks regler
Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)