Sv: Silly Season
Bad_Brett: Karlberg hade ju intresse från toppklubbar i Finland och övriga HA, så att kalla det för en nödlösning känns ju hårt. Nu har du bara hakat upp dig på att allt är skit och utgår från det oavsett vad som värvas framöver.

Jag tycker på förhand att Karlberg känns som en rejäl uppgradering av Linus Andersson.