Sv: Silly Season
modomille: Gillar att du är positiv, roligare forum då. Fattar att man inte ska vara dum och naiv då MoDo skapar skit runt sig och tar dumma beslut. Jag tar efter Tarasovs tanke och läser bara det som känns bra. Sen ska negativa tankar få flöda fritt. Just nu har de all rätt att få vara i fokus.