1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507762 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3038465

Sv: Silly Season
Berrrrrra: Ganska mycket som talar emot det men förstår att du är bitter

Svarskommentarer

Sv: Silly Season
modomille: Varför skulle jag vara bitter över en spelare som inte platsar i laget? Förstår tänket att man alltid säger så men det är verkligen så.

Mackan e en bra kille men någon elitspelare har han aldrig varit och kommer aldrig bli. Han fick chansen tack vare sin Leksandskoppling och den extremt misskötta ekonomin i klubben, annars hade han fortfarande varit en div 1 spelare i Borlänge. Man försökte fynda, det gick sådär.

Varför tror du att en spelare med det största Leksandshjärtat i världen inte får vara kvar trots en degradering i seriesystemet?

Vi får väl se helt enkelt. Försöker inte skapa något drama här utan mer en liten "varning" kring vad ni tror att ni får.

Sv: Silly Season
modomille:
Det är väl klart att grabben vill gå till en klubb som det finns lite bättre lönegaranti i .

Man gillar ju inte att höra..
Tyvärr du kan inte få någon lön .

Vi har inte sålt så många gatstenar denna månad...

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB