Berrrrrra: Ganska mycket som talar emot det men förstår att du är bitter
Inlägg: 3038465
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
modomille: Varför skulle jag vara bitter över en spelare som inte platsar i laget? Förstår tänket att man alltid säger så men det är verkligen så.
Mackan e en bra kille men någon elitspelare har han aldrig varit och kommer aldrig bli. Han fick chansen tack vare sin Leksandskoppling och den extremt misskötta ekonomin i klubben, annars hade han fortfarande varit en div 1 spelare i Borlänge. Man försökte fynda, det gick sådär.
Varför tror du att en spelare med det största Leksandshjärtat i världen inte får vara kvar trots en degradering i seriesystemet?
Vi får väl se helt enkelt. Försöker inte skapa något drama här utan mer en liten "varning" kring vad ni tror att ni får.
Mackan e en bra kille men någon elitspelare har han aldrig varit och kommer aldrig bli. Han fick chansen tack vare sin Leksandskoppling och den extremt misskötta ekonomin i klubben, annars hade han fortfarande varit en div 1 spelare i Borlänge. Man försökte fynda, det gick sådär.
Varför tror du att en spelare med det största Leksandshjärtat i världen inte får vara kvar trots en degradering i seriesystemet?
Vi får väl se helt enkelt. Försöker inte skapa något drama här utan mer en liten "varning" kring vad ni tror att ni får.
Sv: Silly Season
modomille:
Det är väl klart att grabben vill gå till en klubb som det finns lite bättre lönegaranti i .
Man gillar ju inte att höra..
Tyvärr du kan inte få någon lön .
Vi har inte sålt så många gatstenar denna månad...
Det är väl klart att grabben vill gå till en klubb som det finns lite bättre lönegaranti i .
Man gillar ju inte att höra..
Tyvärr du kan inte få någon lön .
Vi har inte sålt så många gatstenar denna månad...