Sv: Silly Season
Costanza:

Har dom fortfarande postorderbrudar där?

Jag måste kolla om Coop kan ordna större Instabox fack där i butiken... Jag litar inte på Bringkillen!

Han ser för bra ut... Och han pratar flytande Ryska och Rumänska