Janne G: synar dig! Beredd att satsa rätt mycket deg (även tunnbröd från Mjällom eller Bredbyn om du vill) på att du har noll koll på vilka kontrakt som erbjudits. Du låter faktiskt lite avundsjuk på värvningen (vilket jag har noll förståelse för)?
Välkommen att skriva i Modos gästbok.
Trivselregler
Hockeysnacks regler
Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)