Sv: Silly Season
Bad_Brett: Hinken ville ha Rosén redan sent i höstas, oavsett vilket är det bra att lyckas knyta honom till oss. Wahlberg är ett framtidsnamn och det är bra att man gjorde klart med honom tidigt. Att Frölunda släppte honom är inte konstigt, och det är inget argument man kan använda för att såga honom. Frölunda har kanske SHL:s bästa backsida, så det är klart att de inte har plats. Förlängningen med Måns gillar jag inte, men det stämmer inte som du påstår att Mora inte ville ha honom. EJK är en bra värvning av många anledningar.