+ 5
Inlägg: 3038717
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Smurfen: det är lite tråkigt att det finns en handfull människor här som hatar frekvent varje dag, dem svarar inte ens när man kastar lite skit på dem, dem är upptagna med att hata och dem 3-5 personerna syns mest och varje dag..men det är inte så mörkt som BB och company tror. framför allt är jag glad över att vi har ett yngre lag med spelare som vill frammåt i karriären. får vi in 2 bra namn och kan peta in typ 2 spelare under resans gång så tror jag vi fajtas om kontraktet ändå.. sen får man ju vänta å se.. men att sprida negativt flow varje dag är bara bebisgrejer för mig.
+ 2
Sv: Silly Season
Smurfen: Ni får gärna håna mig ifall jag får fel, det tar jag alla dagar i veckan. Det finns ingenting jag hoppas mer på.
...Så länge ni också hyllar mig och kallar mig Kung Bad Brett om det visar sig att jag får rätt.
Kan vi enas om det?
...Så länge ni också hyllar mig och kallar mig Kung Bad Brett om det visar sig att jag får rätt.
Kan vi enas om det?
Man blir glad !!