modomille: Finns pengarna så visst. Men jag tror han hade funkat bra. Tror många här inne har glömt att både Dickinson och Woods kom från ECHL med bra poängproduktion och gjorde succé i HA. Och numera har fina roller i SHL. Så varför skulle inte de två hålla måttet? Jag tror det är värre med spelare från Liiga som är en ganska dålig liga enligt mig.