1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507852 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3038722

Sv: Silly Season
modomille: Finns pengarna så visst. Men jag tror han hade funkat bra. Tror många här inne har glömt att både Dickinson och Woods kom från ECHL med bra poängproduktion och gjorde succé i HA. Och numera har fina roller i SHL. Så varför skulle inte de två hålla måttet? Jag tror det är värre med spelare från Liiga som är en ganska dålig liga enligt mig.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season
Chamez: MoDo hintar nu om att Karlberg är klar !!!

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB