1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507848 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3038730

Sv: Silly Season
Bad_Brett: Grejen är att du kan absolut ha rätt. Det är ju ingen som vet. Det är din fulla rätt att tro att allt kommer bli skit. Kanske inte så konstigt att man är pessimistisk med tanke på hur det har sett ut de senaste säsongerna.
Men jag tror mer på Modo denna säsongen än förra just med tanke på backvärvningarna och att Hinken fullständigt misslyckades med att ha två fungerande målvakter. Facit i hand skulle Ebbe fått ta andraspaden.

Nya tider och nya mål. Have faith in Modo!

Svarskommentarer

Sv: Silly Season
Chamez: Klar för 1 år!

"Jag vill vara en del av loket som tar oss framåt",
Uppladdat:

500x0-img3855.jpeg


Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB