Inlägg: 3038737
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Framnäs: Trodde aldrig jag skulle behöva säga detta men Hinken kan ju inte bygga laget utifrån att Sundström faktiskt ska vara bärande hela säsongen. För att nu ser laget ut så pass att han kommer att behöva vara det.

"Det är en spelare vars offensiva verktyg kommer bli oerhört värdefulla för oss" menar Hinken.
"Under mina år i SHL har jag blivit bättre i defensiva spelet och utan puck, men offensivt är nu där jag ska bidra mest med spetsen och farten jag har" skvallrar Karlberg själv om att det är överenskommelsen oss emellan.
Alla ni som sa att han hamnar längre ner i laget - nå, låt höra era åsikter nu!