1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507852 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3038737

Sv: Silly Season
Gavelo: Man tar sig för pannan.

"Det är en spelare vars offensiva verktyg kommer bli oerhört värdefulla för oss" menar Hinken.

"Under mina år i SHL har jag blivit bättre i defensiva spelet och utan puck, men offensivt är nu där jag ska bidra mest med spetsen och farten jag har" skvallrar Karlberg själv om att det är överenskommelsen oss emellan.

Alla ni som sa att han hamnar längre ner i laget - nå, låt höra era åsikter nu!

Svarskommentarer

Sv: Silly Season
Uppladdat:

500x0-photo-1583440194369-ac78b451536a_Qbh50T2v2gAPLiP.jpeg


Sv: Silly Season
Framnäs: Trodde aldrig jag skulle behöva säga detta men Hinken kan ju inte bygga laget utifrån att Sundström faktiskt ska vara bärande hela säsongen. För att nu ser laget ut så pass att han kommer att behöva vara det.

Sv: Silly Season
Framnäs: Vad dillar du om?

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB