Frontschwein: Du har rätt till din åsikt, men jag tror inte det. Vi får högre betyg av snubben på Hockeynews redan nu. Det tycker jag definitivt kan diskuteras när vi saknar två spetsforwards, men det säger en del när du skriver att vi slaktas och en neutral betraktare tycker att det är väldigt jämt.