1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507904 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3039182

Sv: Silly Season
Robin Ztorken L: jag tycker ändå att backsidan känns jävligt bra förutom #51 som antingen måste upp 250% eller ställa sin lönepost till förfogande.

I övrigt är defensiven kanon. Men det kommer inte räcka till avancemang om inte forwards av klass kommer in.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season
Frontschwein: Backsidan är jämn, men jag är orolig över att vi inte har de rätta rollspelarna. Bortsett från 20-årige Wahlberg har vi ingen back som väger mer än 84 kilo.

Hade gärna bytt bort Bella mot en riktigt vass powerplayback och fått in en sann försvarsgeneral. Men i övrigt ser det såklart väldigt bra ut.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB