Inlägg: 3039274
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Tedenby får lämna HV71. Har bäst före-datum passerat där eller hade han kunnat vara en toppspelare i AS? Hav var väl MoDoit som barn dessutom?
www.hv71.se/article/9skath7-3iaijd/view
www.hv71.se/article/9skath7-3iaijd/view
Oni.. Den biten har jag missat angpende Srenberg.
Ja då är det väl 17 Juli om jag har uppfattat det rätt.
Fast då ligger väl andramer intressanta forwards i andra lag mer i farozonen:
Typ en sådan spelare som:
Oliver Dejbjerg Larsen
skulle nog få en jävla utväxling i Frölundas lagmaskin..
Eller.. Det skulle vara spännande och se hur bra
Scott Pooley skulle leverera i ett lag som Frölunda?
Men jag tror dom kommer att leta spets från AHL?