1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507953 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3039302

Sv: Silly Season
NuMo: Jag vill verkligen inte ha Tedenby. Han utvecklades inte som man kanske trodde när han slog igenom. Då hände det massor kring honom och han tordes utmana mest hela tiden. Dessutom hade han en skridskoåkning som då såg väldigt bra ut. Det är inte så han sett ut sedan han flyttade tillbaka till HV...

Det känns som att HV haft kvar honom de senaste åren då han haft så hög lön att man inte kunnat bli av med honom, utan då satte man honom i tredje eller fjärde där han gjorde minst skada.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season
Willow: Blir säkert C+sniper från ECHL som snittar 1 PPG i serie och slutspel om vi slantar upp ur Plånkan. 7 juli verkar vara ett datum då AHL kan erbjuda dem kontrakt och de blir free agents. Rätta mig gärna, bara fick fram det nu.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB