1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507948 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3039325

Sv: Silly Season
jonteboy:

Absolut. Det var som sagt nära att han kom hit med familjen när han var yngre.

Jag har själv träffat hans far Robert ett par gånger på seminarium där vi ätit middag med varandra och pratat om Roberts tid i Sollefteå, där jag följde varenda match eftersom jag bor där.

Otroligt ödmjuk och trevlig man. Tiden i Sollefteå beskrev han som en av hans roligaste.

Nu har ju Mattias för länge sen passerat zenit för flera år sedan och är inte intressant för oss. Men släkten i Ö-vik är ändå anmärkningsvärd med deras idrottsliga gen.

Jag tror han lägger ner sin karriär nu och ägnar sig åt familjen och pingstvänneri.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season
NuMo: Förstår inte varför inte Hinken värvade Dzhaniyev. Förutspår att han kommer ha lekstuga på samma sätt Diaco. Tror det hade kunnat bli en ny Riley Woods.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB