NuMo: Griseri Grisera. MoDo vann borta mot BIF med 0-1. Jag och en 08-brud jobbkollega gick ner från hallen och fick ta emot dryga Mattias Månsson i entrén på Brända Bocken samtidigt. Var sugen att säga nåt, men George vet hur man ska bete sig.
Inlägg: 3039465
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Själv har jag bästa sportsliga erfarenheten av de "dryga" Brynäsarna.
Jag och fyra andra här på HS blev bjuden till Gavlerinken på en av slutspelsmatcherna i den katastrofala SM-förlusten mot Brynäs -99.
Vi gick omkring med våra Modotröjor i deras VIP restaurang. Blev bjuden på öl av supportrar och hade en otroligt trevlig kväll.
(- ändrar mig nu efter att jag tänkt. Såklart förlorade vi, det var ju det som gjorde det så jävligt.)
Tror att det var den gången vi blev drabbade av ödet. Störtregn, nollgradigt och punktering på väg hem. Själv tappade jag plånboken, men när vi tankade i Sundsvall så hittade vi den på bilens tak.
Själv har jag bästa sportsliga erfarenheten av de "dryga" Brynäsarna.
Jag och fyra andra här på HS blev bjuden till Gavlerinken på en av slutspelsmatcherna i den katastrofala SM-förlusten mot Brynäs -99.
Vi gick omkring med våra Modotröjor i deras VIP restaurang. Blev bjuden på öl av supportrar och hade en otroligt trevlig kväll.
(- ändrar mig nu efter att jag tänkt. Såklart förlorade vi, det var ju det som gjorde det så jävligt.)
Tror att det var den gången vi blev drabbade av ödet. Störtregn, nollgradigt och punktering på väg hem. Själv tappade jag plånboken, men när vi tankade i Sundsvall så hittade vi den på bilens tak.
+ 2