Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Framnäs: Hittade nu att endast fem stycken har draftats än så länge. Men varför kallar NHL Frölunda för ett 'amateur team'?

Hahaha, vilka högfärdiga jävlar ändå - och då hatar jag Göteborg och alla deras emos och popsnören. Skärpning nu, jänkare!