Costanza: Ruck tvillingarna!
Inlägg: 3039502
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoJo2613: Horklubbarna fattar ju inte att Herman är bäst! Jag kan hockey!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoJo2613: Inte ovärdelöst att man väntar 5 min för att ett lag ska välja + intervjuer och skit för att behöva vänta ytterligare tre minuter när ett lag trejdar till sig ett val.