1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 508026 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3039540

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Tycker OP blivit lite för kaxig igen. Som att han tycker sig vara bättre och mer cool än han är. Han ska tillbaka till att bara jobba väldigt hårt och agera som den fjärdekedjespelare han är. Spela Allan genom att stanna kvar när is maskinen ska åka ut och sådant passar inte. Han är inte Schremp...

Ödmjukhet OP!!! Laget är större än jaget.

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: Övriga ord som sades om Elton av experten i studion inatt:
Hermanssons a quality entry player, attacks the middle of the ice with speed, agile footwork, creative skills with stickhandling so youre thinking of a Swedish attack-elusive skater where that speed really matters going into those dangerous areas with compure - thats the player youre getting.

Känns bra också att det blev LA. De verkar vilja bygga långsiktigt med sin prospect-pool så förhoppningsvis är de inte lika aktiva som Anaheim och Capitals var med Lucas och Milton.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB