Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Det där... var... satans jäkla bra.

Blir förbannad. Vill skriva någon dräpande kommentar om diarré i mina öron, men... Det där var fantastiskt. Inser att jag har lite catching-up att göra...