Inlägg: 3039730
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: ja han har gjort ok ifrån sig med 1.5 säsong i echl o ca 1p per match. Samt innan dess en hel del ahl med toppar på 1 säsong vardera på 0.5 och 0.3 ppg.
Men det är enkel eliteprospects scouting. Har i övrigt ingen koll alls.
Hoppas minst på liknande siffror, men helst bättre för våra 2 sista. Behövs poäng in.
Men det är enkel eliteprospects scouting. Har i övrigt ingen koll alls.
Hoppas minst på liknande siffror, men helst bättre för våra 2 sista. Behövs poäng in.
Intressant värvning av Mora!
Honom tar vi nästa säsong när han har gjort 1 år här i Sverige.
Vi byter honom mot Måns!
www.eliteprospects.com/player/270155/damien-giroux