Sv: Sitt vackert! (Derbytråd #1)
mike:

Var fan var du under pauserna igår då? Inte på utsatt samlingsplats, i alla fall. Sedan vill jag gratulera till att ni fått äran att släppa in en fjärdedel av MoDos mål så här långt i serien. Grattis!