Sv: Sitt vackert! (Derbytråd #1)
knaskamilla: Jag stod mitt i våran jättestora klack och tog mig varken bakåt, framåt eller åt sidorna. Den enda vägen som var tillgänglig var fågelvägen. Förövrigt så skulle man ha behövt tagit den vägen hem, bedrövligt som vanligt att behöva sitta fast i bilköer i timmar.

Utan Wernblom - stannar MoDo!